borta bra men hemma bäst

Sitter i bilen hem mot kära gamla Uppsala, det är konstigt att något som man längtat bort ifrån snabbt kan bli så saknat. Men jag skulle inte protesterat mot att vara kvar i skåne en vecka, miljön är något så fantastiskt underbart. Sol många redan vet så har jag aldrig varit utomlands eller flugit men det gör inget har inget behov av det när man lätt som en plätt kan komma ner till Skåne på åtta timmar. Skåne är utomlands för mig.
Men även idag har jag varit på området och farit runt shoppat en del också, träns,schabrak,pannband och ett bett, prutade även ner ridbyxorna jag köpte igår 100kr eftersom det var ett hål och fanns inga i samma storlek så jag får sy helt enkelt. Kommer anlända till Uppsala klockan tre i natt ungefär åt helvete sent men så kan det vara när man har varit ute på vilda hästevenemang.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0