114

Några minuter kvar tills uret slår om till ny dag och ny vecka, datumet 090720. En dag närmare Falsterbo kan knappt hålla mig på marken är så sjukligt taggad. Imorgon ska jag ta och baka en miljon kakor och bullar till det allt för den ultimata resan ner genom Sverige. Som många redan vet så har jag aldrig varit utomlands men för mig känns Falsterbo som utlandet, med de långa vita stränderna och det helt anorlunda klimatet mot Uppsala.
Imorgon ska jag även hinna med att packa ner hela jag i min resväska och på morgonen ta en tur i den hatade barkbanan. Måste hålla mig i form efter dagens frossande av syrrans cheesecake, herregud längesen jag smakade något så gott. Ska ta och fortsätta i min obehagliga bok, ha det bra och sov gott.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0