Vi lever fortfarande

 
Jahapp då har nästan hela den 21 December gått och vi lever fortfarande är inte det otroligt? Ögonlocker börjar bli rätt tunga har ju ändå varit uppe bra länge. Är ordentligt genomfrusen efter kvällens bandymatch med fadern, var så fruktansvärt kyligt att stå och glo på bandy i 90min men men pappa var glad att jag var med och det är de viktigaste känner jag. Mina julklappar är färdig handlade och det känns mer än bra nu ska jag bara komma på några finurliga rim och klä de med presentpapper och snören, juste måste köpa en present till vovven också hon får alltid ett inslaget grisöra eller liknande av tomten och blir alltid lika insatt i paketöppnndet varje år. Nej men man kanske ska ta och krypa till kojs de är ju trotts allt en dag imorgon också, håller tummarna på att de senaste vampire diaries avsnittet har kommit ut på internetet då kan man underhålla sig med det en timme innan man somnar.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0