Skulle ha publicerats igår..

Sitter i sängen och knaprar på en bit choklad från spanien med oreos i, farligt god. Det är jul så de är bara att äta det man vill ha ingen ångest här inte, snart nytt år och då blir det nya tag med saker och ting. Hade en riktigt fin dag igår, jag och syrran var och red på morgonen, skrittade runt i skogen då Pax är under igångsättning men de sätter fin fina muskler i snön och speciellt i skritt. Tycker att Pia har lagt på sig fint, tycker att man börjar skymta lite mer muskler på halsen och så även över rumpan. Juste julafton var det ja, när vi kom hem åkte syskonen och tände ett ljus på mormor och morfars grav, sen snabbt hem för att fixa sig, för att sedan bege sig på en promenad till Norby där vi alltid spenderat julen i morfars hus, Tittade på kalleanka åt otroligt mycket mat och fick besök av tomten. Fick perfekta julklappar endast en  tröja jag är lite osäker på men vi får se om jag ska byta den på mellandags rean. Nu ska jag ta och titta på några avsnitt av sex and the city för att sedan bege mig till stallet och rida i ovädret!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0