I Can Write A Song

Har träffat min saknade Alva nu på eftermiddagen, kändes super att bara få se henne igen efter 3,5månader och få prata av sig något. Var dock fruktansvärt trött efter mammas och mitt vilda hus igår, bugar och niger för de fina presenterna från Alva och Soffan idag. Finfina smycken! Har egentligen tomtegröts middag med familjen men har så ruggigt ont i magen, börjar för övrigt bli rätt trött på min förkyldning den kan väll ge sig någon gång. 2012 året då alla är sjuka på julafton, jag blir väll straffad av någon karma eller nått är inte förvånad. Nu ska jag sätta fart och slå in lite julklappar så att det kan bli en jul i år också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0