Här kommer natten

 
Ska ta och packa upp min cykel ur källaren tycker att det borde gå och cykla nu igen, ni märker väll ifall jag har cyklat omkull och dött. Ska iallafall till Stina nu och Julfixa i Norby baka lite och mysa med syster det blir fint det. Juste musikhjälpen går även in i glasburen ikväll tagga för det, nu är jag glad igen och tagga för morgondagen. Lovisa sover här och vi går på extra matte på kvällen och hård pluggar, på onsdag ska jag till stockholm och torsdag blir det hårdplugg på mattefronten igen så Stina ska motionera Pia både Onsdag, Torsdag så får hon vila på Fredag då jag ska hjälpa Stina till hoppträningen och på Lördag blir det Ridhuset för ett ordentligt dressyrpass. Blir hårdkörning för lillan den här veckan nu ska vi utvecklas känns äntligen som jag börjar få koll på saker och ting med henne.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0