Det här kommer bli en bra dag

Vaknade av att mobilen ringde, första tanken för i helvete Ellen varför har du inte stängt av alarmet när du äntligen får sova lite. Men till min förvåning var det min de min broder som ringde i någonslags paniklycka, Hej Ellen sover du ? Vakna Ellen klockan är nio! Ville bara gräva ner mig i en grop när jag svarade men min röst lydde inte, Björn behövde sällskap han skulle till gränby och ville ha sällskap. Så vad gör man inte för sin bror, ska snart fixa mig och skynda mig för gränby med Björta och vi blir väll kvar där ett tag och jag tvingar med honom till hästen så kan vi ta en promenad och sträcka lite på henne. Mysig dag, bild från Rävsten på klassresan då jag,anna,frida och pontus var uppe lite för länge till morgonen och åt frulle på en klippa klockan sex på morgonen.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0