Dagen i korthet

 
Herregud jag har för första gången tagit ett blodprov idag, verklignart en en stor grej haha. Nej men det gick så bra, hade tydligen bra ådror atta sticka i, vilken dunder komplimang känner jag. Aja stolt som jag är efter att ha blivit stucken så slutar inte lyckan där, är även två biobiljetter rikare. Annars har det varit en rätt seg dag som har sammanfattat lektionerna i en hel del skratt, vill verkligen ha jullov nu börjar attt bli allt för oseriös och behöver ta nya tag för vårterminen. Helt sjukt att vi snart har gått en termin i gymnasiet, galet men väldigt skönt. Efter skolan kom pappa och plockade upp mig skulle ju med ha med pionens täcken, fixade lite i stallet innan soffan kom för att göra mig sällskap. Klädde på mig och kusen med massor av kläder och reflexer för en tur med Sofia men precis när vi skulle ut så kom syrran och ville hänka så vi red alla tillsammans och det händer ungefär aldrig. Men det var mysigt att rida i den nya puder snön alla tillsamman, och jag tycker att Pia gick rätt bra på slutet iallafall så att jag kan säga att jag är nöjd över dagens insatts. Hanna kom när jag kom hem och vi satte igång ett muffins bak och kokade thé och kollade på något sjukt program på tv. Nu ska jag sova ny dag imorgon med nya händelser.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0