BranVan3000

Hälsar de första meningarna på min svenska uppsatts välkomna, underskattat att inte plugga på Fredagkvällar börjar dock lite sent. Har idé torka och detta kommer gå käpp rätt.. en annan sak som gick åt skogen idag var matteprovet. Kändes allt annat en bra så jag är glad för allt annat än F. Var med syrran på träning efter skolan och vi lyckades köra fast på hemvägen andra fastkörningen på en vecka inte illa pinkat. Så nu har vi bestämt att isolera oss i vårat stall och inte vara ute och fara på detta underlag. Pia fick vila idag efter att ha gått bra med Stina i två dagar och super bra med mig dagarna innan. Imorgon ska vi ta oss upp till åttvolten och herre vad bestämd jag ska vara nu är det slut på allt trams att spänna sig när man rider ensam. Måste fortsätta skriva nu och till er som är kloka godnatt!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0