Andra December

 
Nämen tjenare det var ett tag sen! Vet inte riktigt vad jag har gjort under hela helgen men en sak är säker och det är att jag inte har tittat in här. Det har redan gått två dagar av december och det är bara arton dagar tills jorden går under, vet inte om vi ska lita på dom där indianerna som har sagt det. Men om jorden går under ta vara på varje dag som går nu, carpe diem haha. Jäklar vilket vinterland Sverige är, det är över minus tio grader och en hel del snö, burr men vilken otrolig julstämning det är. Pian är inne i någon slags fas där hon håller på att testa mig för fullt och är yster, kallt och relativt nyrakad ajaj vilken fin kombination. Var så less på henne i Lördags med all överskottsenergi så jag red i två timmar i snön, inte helt fel att galoppera i snön när solen lyser. Man blir ju nästan religös. Nej men jag och Pian jobbar på och försöker få koll på saker och ting igen, ska träna på lördag och det känns väldigt behövligt just nu så inte både hon och jag går ner i botten med vårat självförtroende. Lilian som har den turen att vara i globen har inhandlat ett rosa blingbling pannband till mitt dressyrträns kommer bli så snyggt till de rosa lackbootsen på träningen.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0