4 december

 
Hästen är inpackad i sitt nya täcke, sitter super bra som en hel kropsstrumpa med hals och hela köret. Hoppas ute täcket sitter lika bra som innertäcket men det tror jag, nu sipper flickan vara utan hals iallafall. Har varit helt slut körd det senaste dagarna, snön har gjort allt så mycket mer svår jobbat och jag och Pia har haft riktiga skit pass som har gått allt annat än bra. Hon har varit spänd jag har varit arg, saknat Sarelli, gråtit av längtan efter prinsen och frustration över att jag inte kan det jag vill. Så min ridning har varit lite upp och ner av olika orsaker men har ändå varit uppe på ryggen för att kämpa vidare. Så det ska bli riktigt skönt att vi ska träna på lördag och få hjälp där vi sitter fast och så vidare. Imorgon åker även hela vinterskoningen på sen ska vi rida hela uppsala runt inget kan stoppa oss, muskler ska byggas och jag ska vinna över mig själv.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0