Det fanns ingen bara du, men jag är lyckligare nu

Tillbaka i storstaden och redan har den dagliga stressen slagit till. Svårt att kunna göra ingeting utan att få ångest över att inte flyga runt i barkbanan i joggingskorna eller att städa ett rum eller två. Men jag kom som sagt hem idag och denna kväll ska jag bara koppla av. Saknar redan Rävsten den ö jag nästan är född på den ö jag älskar flera gånger om, fjorton dagar har spenderats där och nu är man lite brunare och har lite fler solblekta slingor i håret.
Sammanfattningen av vistelsen: Mycket bra väder, bra personer, god mat och en massa bad i östersjöns brekta vatten. Hinner inte mer än packa upp för att sedan packa den kära rullväskan för en trip med Alva till Östhammar.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0