Den vita,Min vita

Nu när jag är tillbaka i staden igen kommer suget efter att få börja rida, suget efter att få träffa min häst smygande. Har inte sett min häst på fyra veckor har inte suttit på en hästrygg på lika länge, på tok för länge. Herregud visste inte att man skulle kunna vara såhär sugen på att träffa sin bästa vän, skulle kunna åka dit bums fast än mörkret har lagt sig för dagen. När man är på semester tänker inte iallafall jag på min häst men nu är längtan helt enorm. Det nu man inser efter lite mer än ett år att man är fast i hästarvärlden fast i träsket, engång hästtjej alltid hästtjej.Tur att jag ska till min runda Sarelli imorgon!
 
 
 
 


Kommentarer
Madde Andersson & Rico

Vad fin :D

2012-08-07 @ 14:29:51
URL: http://ricos.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0