28 Augusti

Mina rubriker försvinner så fort jag sätter fingrarna på tangentbordet, sånt är livet ni vet. Har varit duktig och tagit tag i läxor och skit med Ebba och Maria, gymnasiet innebär nya Ellen med friska tag vi får se hur länge det håller. Extremt seg dag hatar Tisdagar redan, allt som jag verkligen inte vill befatta mig med står på schemat Tyska,Engelska och Matte kan det bli mycket värre. Lyckades ta mig igenom dagen troligen tack vare att jag inhandlade ett kaffekort woopa! Rullade iväg till my little horse efter skolan, lyckades fiska upp Sofia och vi planerade in en ridtur denna dag. Var ute och galopperade på en härlig väg ner mot Fyrisån, hästarna var taggade och solen sken min dag räddades. Nu ska jag ta och knyta mig och ställa klockan någon minut tidigare för imorgon är det skolfoto,helvete.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0