24 Augusti

Känns som att jag har fått tillbaka min glädje får se hur länge den här känslan stannar kvar. Katedralskolan är allt för bra passar mig som handen i handsken, ett litet minus mitt helvetes underskåp. Vill bara ta och bränna upp det, nu kommer jag väll råkas ut för karma ajaj. Har haft ett svettigt idrottspass idag, otränad ojaa!
Har även haft en mycket trevlig ridtur med Sofia, galopperade och nu är hans alla gångarter igång ett stort plus. Imorgon blir det tömmarna för herrn  får se hur det går. Även tjejmiddag för hela slanten hemma hos mig imorgon.
Är i något slags lyckorus ar och slänger i mig lite spagetti och beger mig till Maria Korsgren.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0