Planer för den vita

Hoppade i Lördags på banan, volt och raktspår. Kände att han inte riktigt är på banan, han har inte ont någonstans ren i alla gångarter men något stämmer inte. Jag har nu tänkt tillbaka på de senaste passen och det har varit krångel med för att slippa undan arbete. Han var så fruktansvärt fin för någon vecka sedan på både dressyr och hoppträningen så de börjar ge resultat. Sarelli har utvecklats mycket under denna vinter och höst och det är inte konstigt att han börjar bli trött, så jag tror att hans muskler och hela hans kropp måste vila upp sig för att sedan kunna utvecklas ännu mer.
Så jag har bestämt som så att jag ska hoppträna på tisdag för Vicky och sedan börja trappa ner under veckan för att till vecka 16 kunna ställa av honom i cirka 2veckor. Tror att vilan kan göra honom gott och så kan jag plugga lite extra såhär på slut tampen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0