Måndagslyx

Helt perfekt måndag. Försov mig på morgonen så fick en härlig sovmorgon missade endast syslöjden så inget viktigt gick till spillo. Frida har satt en trall vänlig låt på min skalle, så himla härlig av Florence and the Machine.
Drog till LillZarren och precis när jag fått in honom så spricker det upp till värsta vårvädret.
Red ut barbacka, underbart! Gjorde en helvetes massa halter på vägen allt för att få honom att inte gå emot. Det sista halterna från trav gjorde han perfekt rakt i form, min stjärna att man blir så glad över så lite.
Syrran hämtade upp mig vi drog till Granpa och fikade, goda nyheter från sjukhuset! Mamma,Stina och jag åkte sedan vidare till Mama Meze och åt, ett perfekt slut på en lyckad dag.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0