Helt slut efter ingenting

Riktigt deg helg, har endast ägnat mig åt att äta och min skönhet. Den här veckan kommer bli en bra vecka en massa roligt inbokat, först på Tisdag är det hopptrning i Vallby TAGGAA! Spexfoto på fredag utklädd till bonde tror jag, min mörka bondesanning. Damn fick bara ihop till två grejer men de var två jävligt bra grejer iallafall.
Igår umgicks jag med mtt fin kex, Alva Chambert var på besök. Man har inte en tråkig minut med tjejen, sicken brud! Vi kollade på Scarymovie 3 och snackade om allt från himmel till jord.
Alva jag kommer brista ut i krokodiltårar när du emigrerar till Spanien!



Kommentarer
ALVA

ÅH BABY JAG KOMMER SAKNA DIG SÅ SJUKT :((((((((((((((((((((((((((( <3

2012-04-23 @ 18:08:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0