Det blev pannkaka

Halvt sovande drog jag mig till skolan i lite halv panik över det Engelska nationella provet.
Ramlade in i klassrummet med min tetermos i handen, gjorde läsförståelsen och sedan hörförståelsen tror att jag fixade det. Det kunde gott bättre med även sämre, Engelska är även min svagaste länk så kortfattat Nöjd!
Fick reda på teknik provet 27,5 av 24, Riktigt glad och jag fick extra poängen för att jag skrivit en massa som morfar lärde mig som inte stod i boken. Så ett mvg i teknik är nästan kirrat, mer poäng till katte.
Frida och jag hade även idrotten idag som blev en pannkaka. Ingen lyssnade men det var en erfarenhet att leda en stor grupp galna ungdomar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0